Klacht: Naalden in afbak brood

Robwiegman op 14 april 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had afbakbroodje in de oven gedaan voor onze kleinzoon
Tijdens het opeten voelt die ineens iets scherps in zijn mond
Hij spuugde het gelijk uit gelukkig maar daar zat een grote naald in
Tijdens het openmaken van het André broodje zat er nog een in
Dat hebben we gelijk aan de winkel door gegeven en daar kregen we een bosje tulpen voor het ongemak
We hebben gelijk een mail naar de lidle gestuurd
Ze gingen het uitzoeken toen kregen we van de lidle te horen dat ze het bedrijf hebben gevraagd om voortaan beter op te letten
Dus wij kregen een tegemoet bon van €25
Nou ik vind dat nogal lankmoedig verder totaal niets meer gehoord van hun

Gewenste Oplossing:

Nou dat een temoet koming wel wat meer moet zijn
Vooral omdat als het was mis gegaan waren de gevolgen verschrikkelijk
En dat het bedrijf waar het is gebeurd ons hadden kunnen benaderen
Grote tegemoet koming is dan ook wel op zijn plaats

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij hebben je melding op 12-4-2022 onder referentienummer 70736916 doorgestuurd naar onze collega’s van de afdeling kwaliteit. Zij zullen contact opnemen voor verdere afhandeling. Wanneer je nog vragen hebt kan je contact opnemen via [email protected] onder vermelding van het referentienummer. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Reactie van de melder van de klacht Robwiegman

3 jaren geleden - Bericht van de lidle Ze blijven bij hun standpunt dat €20 een goede oplossing is Verder totaal niets meer over de naalden gesproken Ik heb daar best moeite mee

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 april 2022 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Robwiegman

Heeft op 14 april 2022 om 14:05 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Ik vind dat deze winkelketen maar te gemakkelijk hier mee weg komt
Omdat onze kleinzoon een zeer snelle reactie had om niet door te slikken zijn broodje
En dan de reactie als er een dokterskosten waren aan verbonden dat ze dan de rekening hadden betaald
Maar nu komen ze met 25 euro aan
Dat is dan hun excuses

Alle klachten die gemeld zijn door Robwiegman