Klacht: Na retourzending mijn geld niet terug

SilkeH op 12 januari 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind november heb ik 2 pakketten geretourneerd naar de lidl. 1 pakket is netjes verwerkt en heb ik mijn geld van terug ontvangen. Van het 2de pakket bleef retourbetaling uit terwijl uit de track en trace blijkt dat het wel bij de lidl is aangekomen. Uiteindelijk gebeld. Ik moest bewijs aanleveren dat ik het pakket had verstuurd. Zeer snel kreeg ik als reactie dat de situatie vervelend is en ik daarom een tegoedbon krijg??? Hierop heb ik direct gereageerd dat ik het er niet mee eens ben. Ik wil mijn aankoopbedrag terug!! Deze mail is van 8 december. Reactie vanuit de lidl blijft uit, ondanks mijn verstuurde herinneringen. Ze reageren nergens op.

Waar blijf mijn retour betaling Lidl?

Gewenste Oplossing:

Mijn aankoopbedrag terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 januari 2024 om 18:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SilkeH