Klacht: Mud kitchen kwaliteit erg slecht

op 11 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben voor onze zoon voor zijn tweede verjaardag een mud kitchen gekregen van zijn opa en oma. Hij is 17 april twee geworden. In elkaar zetten ging prima. Er is weinig mee gespeeld, en nu breken er al onderdelen af. De speelkeuken staat buiten (daar is ie immers voor bedoeld) en op het heetst van de dag in de schaduw.

Ik baal ontzettend van de kwaliteit (gebrek daaraan), dit ken ik niet van Lidl producten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat wij (of mijn ouders, die hebben het immers gekocht) het geld terugkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 juni 2021 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Charissakoops