Klacht: Matras heeft na 1 jaar al kuilen wacht al 3 weken op een reactie van Lidl

myl-enee op 05 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nog geen jaar geleden een matras gekocht bij Lidl en deze heeft nu al kuilen. Moet het matras inmiddels elke week een keer omdraaien om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen slapen. 3 weken geleden contact opgenomen middels een contactformulier om een beroep te doen op de garantie. Inmiddels een klacht ingediend, gebeld en via Whatsapp contact gehad en elke keer wordt er om geduld gevraagd. Tot op heden niks vernomen. De termijn in de ontvangstbevestiging is 4 dagen en op de website staat een uiterste reactietermijn van 14 dagen. Wordt niet waargemaakt.

Spoedig contact en een nieuw matras.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 mei 2022 om 21:14 geantwoord

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Op 10-05-2022 hebben onze collega's je per mail geïnformeerd. Helaas hebben ze hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Wij willen je vragen om op de mail te reageren. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

myl-enee

Heeft op 20 mei 2022 om 07:51 geantwoord

Ik heb maandag, woensdag en gister e-mails gestuurd en tot op heden niks vernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myl-enee