Klacht: mails worden niet in behandeling genomen

op 03 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb op 8-2-2021 een melding gedaan dat mijn elektrische tandenborstel het niet meer doet. dit is ruim binnen de garantieperiode van 3 jaar. ik heb een kopie van de bon meegestuurd. na het 2e mailtje kreeg ik een reactie dat ik akkoord moest geven, zodat dit aan de servicepartner in behandeling gegeven kon worden. dit heb ik gedaan. daarna nog 4 mails gestuurd met de vraag wat de status was, omdat ik helemaal niets meer hoorde. tot nu toe nog niets gehoord. Ik zou graag antwoord hebben en dat de melding in behandeling genomen wordt.

hoogachtend,

Steve Moeke,
0643276870

als de melding in behandeling genomen wordt en dit tot volle tevredenheid opgelost wordt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 mei 2021 om 14:53 geantwoord

Bericht van Lidl

1 week geleden - Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog geen reactie had ontvangen. We ervaren momenteel een drukte, waardoor wij niet waren toegekomen om je bericht eerder te beantwoorden. Wij zien in ons systeem dat wij je melding nog in behandeling hebben. Wij hebben het gelijk opnieuw doorgezet naar de servicepartner en hen verzocht om je melding op te pakken. Je zal zo snel mogelijk een bericht van hen ontvangen. Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected] Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door stevemoeke