Klacht: Lidl app doet het niet meer op mijn telefoon

op 04 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden bezig met lidl, word er gefrustreerd van de app doet het niet meer.
Ik heb een s20 op mijn oude s6 doet de app het wel.
Hier uitgelogd. Oude app verwijderd op de nieuwe telefoon. Opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd in te loggen. Error.
Email naar lidl gestuurd amper support.
Al zes maanden bezig. Zo doe ik mijn boodschappen daar niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als de app werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 mei 2021 om 20:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beppe1971