Klacht: Ik heb bestel.per ongeluk op oude adres.

Annawer op 18 oktober 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 oktober 2022
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 18-10-2022 via e-mail beantwoord. Hierin is devolgende oplossing geboden: Retour voor terugbetaling of bezorging bij een servicepunt. Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected] vermelding van referentienummer 78879438. Met vriendelijke groeten,...

Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 18 oktober 2022

Een klant van Lidl heeft per ongeluk een bestelling geplaatst op een oud adres en vroeg direct na de bestelling om het adres te wijzigen. Ondanks het telefoongesprek kon de wijziging niet worden doorgevoerd, wat voor de klant, die ernstig ziek is, problematisch is. De klant heeft inmiddels het adres op de website aangepast en hoopt alsnog dat de levering op het juiste adres kan plaatsvinden.

Mijn Klacht:

Beste team klacht.nl en lidl

Ik heb een personenweegschaal besteld blijkt dat deze bezorgd word op mijn oude adres. Ik had gelijk daarna gebeld en gezegt ik heb het net besteld kan het gewijzigd worden? Er werd gevraagd naar het bestelnr enzo dat gaf ik door. Ik wachten ad foon krijg ik te horen dat het niet gewijzigd kon worden terwijl ik direct gebeld had. Daarna gelijk mijn adres veranderd op de site.Hopelijk kan het alsnog gewijzigd worden het is voor mijn moeilijk aangezien ik op dit moment ernstig ziek ben en ik de weegschaal snel nodig heb. Ik moest wachten op track and trace daar weer achteraan. Ik hoop u begrip hiervoor, alvast hartelijk dank!

Gewenste Oplossing:

Ik heb het net besteld! Hoop dat het alsnog op het goede adres bezorgd word. Dit vergt van mij zoveel energie en stress. Ik hoor het graag!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 oktober 2022 om 20:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Annawer

Heeft op 19 oktober 2022 om 05:38 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik had het snel nog voor mijn chemobehandeling en voor mij zoontjes judotoernooi. Nu het naar mijn oude adres word gestuurd kan ik het niet meer ophalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annawer
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer