Klacht: Hoogste kwaliteit voor de laagste prijs gaat niet op bij de Parkside accu boormachine

Henk Pakes op 21 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

5 maanden geleden een Parkside accu boormachine gekocht Inclusief accu en snellader die door de Consumentenbond 3x is uitgeroepen tot ‘Beste uit de test’ en ‘Beste Koop’. Ik weet niet wat ze getest hebben maar zeker niet de accu en/of snellader. Misschien moeten ze de klachtafhandeling van Lidl ook even testen want die is in mijn geval ook niet best.

Na sporadisch gebruik heeft de accu het na een paar maanden het al begeven. Dus zeker niet de beste koop. Wat daar op volgt is ook nog eens een slechte klachtafhandeling. I.p.v. 4 dagen feedback van op de klacht komt Lidl pas na 10 dagen inhoudelijk terug met de mededeling dat de klacht wordt doorverwezen naar hun servicepartner die zo snel mogelijk contact opneemt. We zijn inmiddels bijna 4 weken verder en ook de servicepartner heeft de klachtafhandeling blijkbaar niet hoog in het vaandel staan.

Lidl – Je klant heeft een klacht. Verschuil je niet achter je servicepartner. Kom met een oplossing en een termijn. Ik wil weer gebruik kunnen maken van de Accu boormachine.

Opsturen nieuwe Snellader en/of Accu

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 november 2022 om 10:19 geantwoord

Henk Pakes

Heeft op 22 november 2022 om 20:54 geantwoord

Ik heb de accu boormachine inclusief lader en accu bij Lidl gekocht dus Lidl is de verkoper. Ik heb niets te maken met haar serviceleverancier, immers dit staat ook niet vermeld bij de aanschaf van genoemd product. Lidl zegt vervolgens ook niet wat de serviceleverancier gaat doen of wil bereiken. Dus is het onduidelijk hoe deze klacht/probleem wordt opgelost omdat er gekeken wordt naar een andere oplossing. Kortom dit is erg vaag dus ik ben niet tevreden met de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Pakes