Klacht: Het niet meenemen van de pakket

[email protected] op 20 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond ik wil een klacht indienen
. Het gaat over het ophalen van me pakket het zou ben me thuis op 18 – 11 2023 opgehaald worden. Dat is niet gebeurt ben de hele dag thuis gebleven voor niks . En vandaag rond rond 18 uur 30 is de chauffeur ben mij langs geweest het pakket was los.hij zei het moet een zijn. Hij zei hij gaat plak band halen. Ik wachten meneer is gewoon weggegaan. Ik heb alles op camera staan. Als het niet worst opgelost zet ik het op de social media. Dat is niet te doen ook niet klantvriendelijk.
Ik ben mevrouw martina
Buddenkamp 4. 3085se rotterdam.
Ik zegt het nog een keer als het niet wordt opgelost ik zet het op de social media.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket weer wordt opgehaald en de chauffeur zijn excuses aanbied

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 november 2022 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]