Klacht: glassplinters in nasi goreng van Chef select

op 14 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn nasi goreng van chef select zitten glassplinters. Ik wil dit ergens melden omdat dit ronduit gevaarlijk is en het wellicht/waarschijnlijk niet alleen in mijn verpakking zit. Waar vind ik de klantenservice of wat dan ook om dit te melden?

Gewenste Oplossing:

Er moet nagekeken worden of dit inderdaad glassplinters zijn en dat zal er een hele lading uit de handel teruggeroepen moeten worden denk ik..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juni 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 juni 2017 om 09:35 geantwoord

Ik wil ook het betaalde aankoopbedrag teruggestort krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door Zomer2017