Klacht: Geld terug ontvangen

ArtoriaZ op 28 december 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lidl,

Op 20-12-2022 heb ik 4 stuks LIVARNO home Hoge kasten Oslo, artikelnummer 100351814.teruggestuurd via Dynalogic. Ik heb op 22-12-2022 ook alle benodigde informatie naar jullie klantenservice inclusief de 4 verzendbewijzen naar jullie per mail verzonden.

Omdat ik helemaal niks van jullie hoor, en ook omdat er via de track en trace nummers via de Dynalogic informatie staat zoals niet opgehaald of opdracht niet verzonden wil ik toch graag duidelijkheid hebben wanneer ik mijn geld terug mag ontvangen van jullie. De klantenservice telefonisch kom ik namelijk geen stap mee verder.

Ik moet mijn geld (€29,99) van de oorspronkelijke bestelnummer 3354171939 terug ontvangen.

Graag verneem ik van jullie verder hoe en wanneer ik mijn geld terug zal ontvangen.

Dhr R.Khan

Gewenste Oplossing:

Mijn geld voor de LIVARNO hoge kast Oslo terug betalen. Ordernummer 3354171939. Totaalbedrag van 29,99 euro.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 december 2022 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht op 28-12-2022 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: we storten het geld zo snel mogelijk terug. Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected] onder vermelding van referentienummer 82043092.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice team Lidl Nederland

ArtoriaZ

Heeft op 02 januari 2023 om 09:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wacht helaas nog steeds op een terugkoppeling betreft mijn geld terug te krijgen. Ik word er helemaal niks wijzer van.

Reactie van de melder van de klacht ArtoriaZ

1 jaar geleden - Sinds 03-01-2023 een mail ontvangen dat de geld is overgemaakt en dat het enkele dagen kan duren voordat ik het geld terug op mijn rekening hebt staan. Ik wacht tot op heden nog steeds op mijn geld.

Bericht van Lidl

1 jaar geleden - Goedenavond, zojuist heeft mijn collega een e-mail gestuurd om te laten weten dat het aankoopbedrag aan je is teruggeboekt. Dit staat uiterlijk over tien werkdagen weer op je rekening. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ArtoriaZ