Klacht: GELD RETOUR GRAAG ! ! !

op 10 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik heb een bestelling van 2 toppers retour gestuurd maar er is er nog steeds maar 1 terug betaald. En na 4a 5 keer bellen krijg ik steeds we laten het escaleren en sturen het door via de mail. Nou mailen kan ik zelf ook wel daar heb ik geen klantenservice voor nodig. Ik hed het beter gevonden als ze mij kunnen doorverbinden met iemand die dat terug betalen ook echt gaat doen maar nee hoor je wordt afgewimpelt met ik zal voor u mailen.

Geld terug en een flinke vergoeding voor het bellen bellen bellen bellen bellen en natuurlijk ook voor mijn gezondheid wat die heeft er ook flink aan te lijden met dit gedoe allemaal.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 juni 2021 om 12:52 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Henri-1963

7 dagen geleden - Graag zie ik nu snel een oplossing. Want ik doe mijn werk goed en controleer voor ik een suggestie doe.

Heeft op 11 juni 2021 om 00:09 geantwoord

Dit is helemaal tegek nu willen ze van mij bankafschriften om te controleren of het is binnen gekomen. Dat ga ik dus niet doen. Kom zelf maar met een bewijs dat het is overgemaakt. Daarna zullen we wel eens zien of ik screenshots maak. Ik heb bewijs dat ik het heb verstuurd. Dus graag van u nu bewijs dat het is overgemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Henri-1963