Klacht: Geen reparatie, geen vervanging, geen geld terug kapot apparaat binnen garantieperiode

Garantiegeengarantieopeenoplossingbijlidl op 01 maart 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim 2 maanden met Lidl in de weer om een lamp te laten repareren. Gebeurt niet. Vervolgens gevraagd om een vervanging. Gebeurt niet. Vervolgens gevraagd om aankoopbedrag terug te krijgen, gebeurt niet. Garantie lijkt dus niets voor te stellen. Reacties blijven uit. Redelijke doch billijke Deadlines worden niet nagekomen. Moet je nu echt een rechtsbijstand gaan inschakelen omdat ze organisatorisch het absoluut niet voor elkaar lijken te hebben? Zal niet zo snel meer een apparaat kopen bij Lidl. Meer werk van dan plezier.

Gewenste Oplossing:

Teruggave aankoopbedrag

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 maart 2024 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Garantiegeengarantieopeenoplossingbijlidl

Heeft op 05 maart 2024 om 05:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik hoor al twee maanden dat jullie kwaliteitsafdeling iets zou moeten doen, maar die doen helaas tot op heden simpelweg niets. Er is geen contact tot op heden geweest door 2 van de door customer service genoemde afdelingen ( waaronder kwaliteit). Het voelt nu voor mij als schuifspel tussen afdelingen waarin geen verantwoordelijkheid wordt genomen. Hierdoor voelt het dat je aan je lot overgelaten ben. Tevens is het al 2 maanden duidelijk geen oplossing, waardoor het voor mij inmiddels een gepasseerd station is.
Lidl customer service, zien jullie nu nog niet dat jullie kwaliteits afdeling niets doet? Pak die verantwoordelijkheid en laat de klant hier niet de dupe van zijn.

Reactie van de melder van de klacht Garantiegeengarantieopeenoplossingbijlidl

8 maanden geleden - Inmiddels heb ik bericht gekregen van een servicepartner van Lidl. Of ik (alle overigens reeds eerder aan Lidl verstrekte gegevens) hen kon voorzien van benodigde gegevens. Heb de servicepartner aangegeven dat deze gegevens reeds door mij verstrekt zijn aan Lidl en dat ze het daar maar de info moesten gaan halen. Vervolgens krijg ik een bericht over AVG bla bla….terwijl Lidl wel mijn adresgegevens en mailadres met servicepartner deelt maar nalaat apparaatnummer, beschrijving euvel etc te delen. Dit is allemaal geen AVG gevoelige info. Vervolgens heb ik de servicepartner en Lidl moeten mailen dit onderling kort te sluiten en dat onderling uitwisselen van deze niet AVG gevoelige info mijn toestemming heeft. Waarom moet ik bij Lidl deze info doorgeven als zij dit niet aan servicecenter doorgeven en de klant 2x dezelfde exercitie moet uithalen. Wederom inefficiënt en ik vraag mij af waarom er inmiddels 3 afdelingen/partijen mee bezig zijn (geweest). Lidl customer care-Lidl kwaliteits afdeling-service partner en nu ligt het jawel bij nummer 4: de fabrikant…….

Reactie van de melder van de klacht Garantiegeengarantieopeenoplossingbijlidl

8 maanden geleden - Overigens is mijn klacht dus nog zeker niet opgelost en afgehandeld. Kunnen jullie dit corrigeren?

Alle klachten die gemeld zijn door Garantiegeengarantieopeenoplossingbijlidl