Klacht: Geen actie op klacht over bedorven groente

Bedrog2023 op 06 juli 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een currypakket zat een klein bloemkooltje wat na 2-3 dagen blauw zag en naar schimmel rook, niet meer te gebruiken. Opnieuw naar een winkel om het gerecht verder te kunnen maken, veel extra tijd en extra kosten.Via de app kun je een melding doen, dat was 19 juni.
Een week later kreeg ik bericht dat t erg druk was met excuses en of ik nog contact wilde.
Jazeker, ik ben niet geholpen!
Vervolgens hoor ik helemaal niets meer.
Deze service heeft niets te betekenen en een aanbiedingspakket wordt zo alsnog duur.

Gewenste Oplossing:

Een correcte afhandeling en compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 juli 2023 om 18:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bedrog2023