Klacht: Garantie

G j lap op 25 mei 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
20-5-2022 heb ik een accu takkenzaag gekocht. Merk park side
De zaag gaat niet meer heen en weer. Hij slipt
Klantenservice gebeld, zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen
Niks gehoord. Weer gebeld en zou worden doorgegeven aan service partner grizzly, binnen 5 dagen bericht.
Niks gehoord. Weer gebeld en zou worden doorgegeven aan afdeling kwaliteiten. Binnen 5 dagen bericht
Niks gehoord. Weer gebeld en na lang duren in de wacht gezet hebben ze de verbinding verbroken!
Zo ben ik al 4 weken bezig over garantie

Oplossing zie ik een nieuwe accu zaag

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe accu zaag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 mei 2023 om 18:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door G j lap