Klacht: Garantie

W.tanghe op 08 december 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 4 alle gegevens ingevuld incl foto’s wordt van het kastje naar de muur gestuurd . Kreeg mijn partner vanmiddag een telefoontje met het verhaal dat het product niet meer leverbaar is en dat ze maar een nr in Duitsland moet bellen , over garantie en eventueel geld terug geen woord .
Heb 4 keer mijn nr opgegeven geen belletje terug en raar maar maar , als ik op de webshop gaat is het artikel per direct leverbaar .
Krijg het gevoelsmatig ik-vormen de zot wordt gehouden .

Gewenste Oplossing:

Gewoon een nieuw artikel .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 december 2023 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door W.tanghe