Klacht: Flessen van water zonder koolzuur (No 2)

[email protected] op 07 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen de flessen water zonder koolzuur (No 2) niet meer geopend zonder water te knoeien op het aanrecht, de vloer of tafel.
Dit is sinds de schroefdop op de fles is verdwenen.
Het model wat na de schroefdop is gekomen, gaf al veel problemen.
Sinds kort is ook dit model van de fles weer gewijzigd, waardoor de knoeierij nog groter is geworden.

Gewenste Oplossing:

Oplossing weet ik niet, mag schroefdop zijn of een stevigere fles of meer lucht in de fles?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij hebben je melding doorgestuurd naar de juiste collega's. Zij zullen contact opnemen voor verdere afhandeling! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Bericht van Lidl

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw melding. Wij willen u bedanken voor het melden hiervan. Wij hebben u vandaag gemaild met het verzoek om meer informatie. Zodra wij hier reactie op ontvangen zullen wij uw melding verder in behandeling nemen. Uw Lidl Team,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 oktober 2021 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]