Klacht: Fiets onderdeel

Saskia boxmeer op 12 februari 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo al bijna een jaar zijn wij bezig via Prophete om een fiets welke is gekocht bij de Lidl gerepareerd te krijgen. Dat moet van Lidl via Prophete maar die sturen en verkeerd onderdeel en daarna gaat het helemaal mis. Tot aan incasso kosten toe.
Het defect ontstond binnen de garantie maar het is nog steeds niet opgelost. Momenteel onder bezwaar de incasso kosten betaald terwijl het onjuiste onderdeel per aangetekende post retour is gegaan maar niet ontvangen is bij Prophete……onze mening, koop vooral geen fiets bij Lidl want goedkoop blijkt duurkoop !

Gewenste Oplossing:

Een gerepareerde fiets als het juiste onderdeel zou worden geleverd alsmede de onterecht betaalde incassokosten vergoed krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 februari 2024 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia boxmeer