Klacht: Fiets 30 km verderop geleverd

nancye op 17 januari 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 maal toe werd levering uitgesteld volgens lidl. Maar toch aangeboden en niet thuis. Fiets staat 30 km verderop. Moet ik daar maar gaan halen. Ik heb hiervoor 35,- bezorgkosten betaald. En kan ook geen vrije dag opnemen hiervoor.

Eerder kapotte levering nog steeds niet vergoed.

Gewenste Oplossing:

Fiets naar mijn woonplaats
Terugbetaling kapotte levering zoals toegezegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 januari 2024 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nancye