Klacht: Diepvriesfruit Mango

Stoni92 op 23 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij kopen altijd diepvriesfruit bij de Lidl, Mango, Ananas of anderen. Dit gebruiken wij s’ochtends altijd om door de havermout heen te mengen. Vanochtend echter, zat er een vrij groot driehoekig stuk van (denk ik) de pit van de mango in. Dit zag er net als een stuk mango uit, waardoor ik het gewoon in mijn mond stak en het bijna in mijn keel bleef steken. Niet een top ervaring dus. Wat kan ik hier het beste mee doen, ook om te voorkomen dat iemand anders ditzelfde ervaart?

Mvg,

Stijn

Gewenste Oplossing:

In ieder geval zorgen dat dit anderen niet overkomt, en een eventuele compensatie hiervoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 23 november 2022 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stoni92