Klacht: Defecte batterij van electrische fiets

hkerver op 11 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Normaal ben ik zeer tevreden over de Lidl, maar ik heb nu toch wel een hele negatieve ervaring.
De batterij van mijn elektrische fiets, die ik vorig jaar april heb gekocht is defect, dit kan gebeuren, ik heb dit op 3 mei gemeld via whatsapp en dit zou dezelfde dag nog doorgegeven worden aan de kwaliteitsdienst en deze zouden met een passende oplossing bij mij terug komen.

Tot op heden niets vernomen van deze afdeling.
Ik wil volgende week op vakantie en heb mijn fiets hierbij nodig.

Inmiddels heb ik meerder keren geprobeerd contact te krijgen, maar wordt steeds afgescheept dat ik nog maar even geduld moet hebben, Doorverbinden met de kwaliteitsdienst schijnt niet mogelijk te zijn.

Ook bij het filiaal in mijn woonplaats geweest en de filiaalmanager had ook al contact met de customer service gehad, maar kwam hier ook niet verder mee.

Ik vind dit een zeer slechte zaak, ik heb destijds twee fietsen gekocht voor totaal € 1600,00 niet bepaald een broodje kaas.

Zo snel mogelijk een nieuwe batterij leveren voor mijn e-bike, de gegevens zijn al bekend bij de Lidl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

hkerver

Heeft op 17 mei 2022 om 14:54 geantwoord

Er staat ten onrechte \\\"opgelost\\\" bij de status van mijn klacht.
Tot op heden nog geen enkele oplossing aangedragen door de Lidl.
Gisteren nogmaals naar de plaatselijke Lidl gegaan en de filiaalhouder heeft ook nog eens gebeld met het hoofdkantoor. Ik zou de volgende morgen antwoord krijgen. Het blijft echter heel stil aan de kant van de Lidl.

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 mei 2022 om 20:16 geantwoord

Bericht van Lidl

1 dag geleden - Bedankt voor je melding. Wij hebben op 18 en 19 mei de oplossing opgestuurd per mail. De fiets mag worden geretourneerd in het filiaal van aankoop. Mocht je verder nog vragen hebben,dan zouden we je willen vragen om te reageren op referentienummer 72012186. Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door hkerver