Mijn Klacht:
Normaal ben ik zeer tevreden over de Lidl, maar ik heb nu toch wel een hele negatieve ervaring.
De batterij van mijn elektrische fiets, die ik vorig jaar april heb gekocht is defect, dit kan gebeuren, ik heb dit op 3 mei gemeld via whatsapp en dit zou dezelfde dag nog doorgegeven worden aan de kwaliteitsdienst en deze zouden met een passende oplossing bij mij terug komen.
Tot op heden niets vernomen van deze afdeling.
Ik wil volgende week op vakantie en heb mijn fiets hierbij nodig.
Inmiddels heb ik meerder keren geprobeerd contact te krijgen, maar wordt steeds afgescheept dat ik nog maar even geduld moet hebben, Doorverbinden met de kwaliteitsdienst schijnt niet mogelijk te zijn.
Ook bij het filiaal in mijn woonplaats geweest en de filiaalmanager had ook al contact met de customer service gehad, maar kwam hier ook niet verder mee.
Ik vind dit een zeer slechte zaak, ik heb destijds twee fietsen gekocht voor totaal € 1600,00 niet bepaald een broodje kaas.
Gewenste Oplossing:
Zo snel mogelijk een nieuwe batterij leveren voor mijn e-bike, de gegevens zijn al bekend bij de Lidl
