Klacht: Bijsmaak glansspoel vaatwasser

Berry Vermeulen op 19 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben altijd glansspoel voor de vaatwasser gebruikt. Eerst van Albert Hein en daarna van Lidl. De flessen en de vloeistof van Lidl waren blauw van kleur. Afgelopen keer bleek de fles doorzichtig en de vloeistof was ook zonder kleur. Nu merken wij dat er een bijsmaak aan de kopjes en glaasjes en bestek zit. Dit proef je als het kopje of bestek de eerste keer contact maakt met je mond. Vieze smaak die afbreuk doet aan je eten of drinken.

Gewenste Oplossing:

Product niet meer verkopen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 november 2022 om 18:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Berry Vermeulen