Klacht: Bezorging

Nicole Hermans op 13 augustus 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
โœ… Klacht opgelost op 13 augustus 2022
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 13-8-2022 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: Wat vervelend dat je pakket niet op tijd is geleverd. Ik zie in de TrackTrace-code dat er een nieuw moment staat ingepland voor 15 augustus....

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 13 augustus 2022

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorging van een pakket van Lidl, dat de hele middag niet werd geleverd zonder enige communicatie. De klant uitte onvrede over de samenwerking met DHL en pleitte voor een betere bezorgservice. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

De hele middag zitten wachten op een pakket van de Lydl. Niet geleverd; geen bericht. Aan DHL heb je dan ook niets. Waardeloos. Ga dan met een fatsoenlijke bezorgservice in zee.

Gewenste Oplossing:

Binnnen de Afgesproken tijd -binnen b.v. 2 uur- het pakket afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 augustus 2022 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Hermans
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer