Klacht: Bestelde en betaalde artikelen niet geleverd

M.O. Kerkenaar- Sloots op 16 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, SO10-7575705828 is niet aangekomen ik ben al een paar keer bij Ribera in Catral geweest., maar die hebben het niet en Seur heeft ze ook niet gezien. Ik heb betaald en wil graag of de Senseo en de Waterkoker of mijn geld terug. Hoop snel wat te horen. Seur kan het niet vinden en dat is een kwalijke zaak, Google maps brent je overal.

M.O. Kerkenaar-Sloots Camino de la Borda 106C

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk de spullen of mijn geld terug. Het is de eerste keer dat ik iets online bij de Lidl besteld heb, maar als het zo moeilijk gaat ook de laatste,
met vriendelijke groet Marian

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 oktober 2021 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.O. Kerkenaar- Sloots