Mijn Klacht:
Wat een ontzettend slechte service van de Lidl!
Ik ben al vanaf 1 September(!!) in contact met de klantenservice.
Ik heb namelijk een televisie waarvan het scherm kapotte pixels heeft.
Dit heb ik op 1 September al doorgegeven en vervolgens meerdere malen mensen van de klantenservice gesproken.
Wat een slechte service zeg, meerdere malen mensen gesproken die telkens dezelfde gegevens opvragen, (die ze allang hebben), zeggen dat ze terugbellen (wat niet gebeurd) en gewoon nog steeds niet met een oplossing komen! Als je mailt geven ze aan dat je mail doorgezet is naar de juiste afdeling, dit hoor ik ook al 5x, gewoon belachelijk.
Ik heb hier al eerder een klacht ingediend, die zetten ze op Opgelost terwijl er nog niets van een oplossing aangedragen is.
Dit is dus hoe Lidl met z’n klanten om gaat!
Gewenste Oplossing:
Een defenitieve oplossing voor mijn televisie!
