Klacht: Belachelijk slechte service!!

HvLeijsen op 12 oktober 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een ontzettend slechte service van de Lidl!

Ik ben al vanaf 1 September(!!) in contact met de klantenservice.
Ik heb namelijk een televisie waarvan het scherm kapotte pixels heeft.
Dit heb ik op 1 September al doorgegeven en vervolgens meerdere malen mensen van de klantenservice gesproken.

Wat een slechte service zeg, meerdere malen mensen gesproken die telkens dezelfde gegevens opvragen, (die ze allang hebben), zeggen dat ze terugbellen (wat niet gebeurd) en gewoon nog steeds niet met een oplossing komen! Als je mailt geven ze aan dat je mail doorgezet is naar de juiste afdeling, dit hoor ik ook al 5x, gewoon belachelijk.

Ik heb hier al eerder een klacht ingediend, die zetten ze op Opgelost terwijl er nog niets van een oplossing aangedragen is.

Dit is dus hoe Lidl met z’n klanten om gaat!

Gewenste Oplossing:

Een defenitieve oplossing voor mijn televisie!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 20 oktober 2021 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HvLeijsen

Heeft op 20 oktober 2021 om 18:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog totaal geen oplossing ontvangen.
We zijn inmiddels 6 weken verder

Alle klachten die gemeld zijn door HvLeijsen