Klacht: Aanbieding bbq kamado

op 11 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Onlangs was de grill bbq van kamado bij de Lidl in de folder in de aanbieding. De prijs was 99 euro tot onze verbazing bleek bij de dag van de aanbieding de desbetreffende Lidl’s de aanbieding niet geleverd te hebben gekregen. En was deze enkel en alleen te bestellen via de site. Bij thuiskomst direct getracht te bestellen via de site echter was het artikel al uitverkocht. Dagelijks wordt de site nu in de gaten gehouden. En elke dag de teleurstellende mededeling is te lezen binnenkort beschikbaar. Nu is tot mijn verbazing de prijs ook nog eens verhoogd van 99 euro naar 129 euro. Ik vind dit nogal misleidend en ik vraag mij af of Lidl dit wel kan ‘ verkopen’.

Dat wanneer de bbq kamado wel beschikbaar is deze geleverd wordt Voorde prijs van 99 euro. Of anders moet stoppen met deze zogenaamde ‘aanbiedingen’

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 juni 2021 om 11:33 geantwoord

Wij hebben je klacht op 11-06-2021 via e-mail beantwoord. Hierin hebben wij aangegeven dat het een web-only aanbieding betrof. Door de enorme popularieit was het artikel snel uitverkocht. Helaas is de aanbiedingprijs niet meer geldig. Wij zullen de feedback doorsturen naar de juiste collega's.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice team Lidl Nederland