Klacht: 4 Laags Toiletpapier

Jeske Kolen op 17 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2x binnen 3 maanden de toiletten moeten laten ontstoppen kwam ik erachter dat het niet aan onze riolering lag maar aan het 4 laags Toiletpapier van de Lidl. Deze breekt namelijk niet of nauwelijks af in de wc wat zorgt voor verstoppingen.

Gewenste Oplossing:

Hier een beter inzicht in geven zodat klanten niet onnodig op kosten gejaagd worden. Nu heb ik 2 maal moeten betalen voor een loodgieter wat dus niet nodig was geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 november 2022 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Lidl

9 maanden geleden - Op 17-11 en op 21-11 hebben onze collega's je een e-mail gestuurd. Helaas is daar tot op heden geen reactie op gekomen. Wij willen je vragen om op de e-mails te reageren zodat dit verder opgepakt kan worden! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jeske Kolen