Beste Lidl, Hartelijk dank voor jullie snelle reactie. Ik ben heeeeel erg blij te horen dat de knijp drinkzakjes dus toch niet uit het assortiment zijn !!!! (Wat een medewerker mij dus wel verteld had in de winkel.... toen ik het daar navroeg) Ook heel erg bedankt dat u wel de moeite heeft genomen het tot op de bodem voor mij uit te zoeken. En de aangeboden coupon vind ik al helemaal top service. Ik heb nog geen account/app. Maar ik zal deze vandaag nog aanmaken met het e-mail adres dat ik vermeld heb bij deze klacht/vraag. Kunnen jullie inzien welk e-mail adres dat was/is? Of zal ik jullie apart nog even een mail sturen hierover. (gezien ik mijn e-mail adres/telefoon nr liever privé houd als het gaat.....) Nogmaals top (klanten)service! Ben echt meer dan tevreden zelfs en positief verrast. Daar kunnen oprecht velen nog wat van leren. Nogmaals hartelijk dank!
Als het goed is kunnen jullie dus morgen mijn Lidl Plus app account vinden onder het door mij al eerder opgegeven e-mail adres. En zo niet hoor ik het graag van u/jullie. Met vriendelijke groet Mevr. E.