Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

206 stemmen
206

Stamppot

Klacht van Cimm0212 op 11 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Willen jullie alsjeblieft die reclame van stamppot eruit halen? Bij mij heeft het op dit moment zo'n geïrriteerde, sjagerijnige invloed dat ik , als zeer vaste klant, niet meer in de Lidl kom! Jullie reclames zijn meestal prima, maar deze... Lees meer

Cien scheermesjes

Klacht van Renevos op 11 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo heb extra scheermesjes gekocht bij de scheerapparaat alleen vaan ze bij een paar keer stuk dit gebeurt bij elke nieuw die ik er op zit. Lees meer

koffie capsules

Klacht van capsule op 08 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij kopen al heel lang ristretto espresso capsules en deden het prima in het nespresso apparaat, tot hij kuren kreeg, apparaat ontkalkt, niets hielp en een nieuw apparaat gekocht hetzelfde probleem. Hebben jullie de capsules veranderd? De koffie smaakt niet meer,... Lees meer

Compliment van De molenwiek op 06 februari 2023 over Lidl

Ik ben deels tevreden, dat ik de aankoop rekening gekregen heb,nu nog een goede accu, valt nl binnen garantie tijd, en medewerking van die Owin, de service medewerker.

Compliment van One stop shopper op 04 februari 2023 over Lidl

De klacht is snel en tot volle tevredenheid opgelost, Jerome en team klantenservice; Bedankt!

Compliment van Kezia op 01 februari 2023 over Lidl

Het was meer geluk dan wijsheid, want nog steeds kreeg niet elke Lidl de bakjes.
Maar ik vond op de valreep een Lidl waar ik het kon kopen.
En gisteren kreeg ik een attentie in een brievenbus.

Compliment van EH86 op 15 januari 2023 over Lidl

Ik reken er op dat het deze keer wordt uitgevoerd zoals beloofd. Dank voor de oplossing.

Compliment van Ronnie van Engeland op 13 januari 2023 over Lidl

Leuke geste, echter gaat het ons om de bakjes dus zouden we eigenlijk NEE moeten stemmen. Bedankt voor de snelle reactie !

Compliment van Rd Roet op 14 januari 2023 over Lidl

Heel netjes van de Lidl op gelost.
Ik ben keurig gebeld.

Compliment van Neinnajs op 18 januari 2023 over Lidl

Ik heb inmiddels mijn spaarkaarten kunnen inleveren en de juiste vershoudbakjes kunnen meenemen. Ik vond het netjes van Lidl dat voor het ongemak een erg leuke en lekkere attentie per post werd verstuurd. Dank je wel, Lidl !

Compliment van LisaThijssen07 op 27 december 2022 over Lidl

De verpakking hebben we weg gegooid vanwege de stank...m

Compliment van [email protected] op 27 december 2022 over Lidl

Bedankt voor de snelle reactie, en voor de prima oplossing.

Mvg Rina vd Wijngaard

Compliment van Jorieke Van Nunen op 16 december 2022 over Lidl

Ja, alleen jammer dat ze nu wel reageren. Nu maar hopen dat ze t geld overmaken

Compliment van C de Vries op 15 december 2022 over Lidl

De enigste oplossing is om de reclame van de buis te halen

Compliment van Peter Kleinherenbrink op 11 december 2022 over Lidl

Ik heb uitleg gekregen. Ik begrijp de intentie van de reclamespot. Blijf wel van mening dat de plattelander als een stereotype wordt neergezet

Compliment van rob kuyp op 09 december 2022 over Lidl

een hele goede oplossing bedankt

Compliment van JBWieringa op 07 december 2022 over Lidl

We waren enigszins radeloos geworden door het wekenlang uitblijven van iedere reactie op meerdere mails, telefonisch contact en webformulier melding van een probleem met een volautomatisch koffiezetapparaat nog in de garantieperiode. Na de klachtmelding volgde nu gelukkig wel snelle actie en werd een voor ons aantrekkelijke oplossing geboden (retourneren en aankoopbedrag terug) door een vriendelijke en efficiënte/competente medewerkster van LIDL customer care. Eind goed al goed.

Compliment van Kees2014 op 06 november 2022 over Lidl

Netjes en snel opgelost

Compliment van Dirk de Knegt op 05 november 2022 over Lidl

De Lidl heeft een keurige reactie gegeven. En heeft beterschap belooft en daar gaat het om.

Compliment van [email protected] op 24 oktober 2022 over Lidl

Contact gehad met Jerom J van de Lidl, veel misgegaan maar toch alles netjes opgelost, denk dat de Lidl een betere beoordeling zou hebben als ze de helpdesk
Beter zouden begeleiden en er mensen zouden neerzetten die het ook goed begrijpen en kunnen begeleiden.

Compliment van Rob van Hengel op 23 oktober 2022 over Lidl

Prima oplossing.had dit niet zo verwacht.