Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

5.6 /10
218 stemmen
218

Rookworst Zwagerman

Klacht van Aad de Knecht op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb de magere rookworst van Zwagerman bij de Lidl gekocht, deze moet volgens de verpakking 275 gram wegen. Ik heb hem gewogen op een goede weegmachine en hij woog inclusief verpakking 243 gram. Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van gabber67 op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

reclame

Klacht van mevr. m. v.d. Steenhoven op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

al enkele malen zijn de XXL schnitzels in de reclame geweest maar in de vestiging in Tiel kom je altijd tevergeefs, er zijn nooit geen schnitzels Lees meer

Kwark verschimmelt

Klacht van Beschimmelde kwark lidl Strijp op 07 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb 2 x magere kwark gekocht van de lidl. Beide zijn houdbaar tot 16 januari 2015, en beide zijn beschimmeld. Ik vind dit een vrij ernstige zaak gezien ze bij opening al beschimmeld waren. Ik durf nu geen nieuwe... Lees meer

Schimmel in linessa kwark

Klacht van Markvgorsel op 07 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste lidl, wat flikken jullie mij nu? Ik eet al jaren linesse kwark van lidl. Maar nu maak ik er 2 open die gewoon zoals altijd netjes in de koelkast staan en ze zijn ook nog lang niet aan de... Lees meer

Poffertjes

Klacht van mawhin op 06 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb wederom weer eens poffertjes (chef select) Hollands. Ca. 50 stuks gekocht Heb 2 verpakking gehaald. ( barcode 20650698 ) En nu blijkt dat er in beide verpakking maar 43 stuks zitten. ECHT SCHANDALIG. Aan gezien ik deze klacht 3 a... Lees meer

Compliment van Kees2014 op 06 november 2022 over Lidl

Netjes en snel opgelost

Compliment van Dirk de Knegt op 05 november 2022 over Lidl

De Lidl heeft een keurige reactie gegeven. En heeft beterschap belooft en daar gaat het om.

Compliment van [email protected] op 24 oktober 2022 over Lidl

Contact gehad met Jerom J van de Lidl, veel misgegaan maar toch alles netjes opgelost, denk dat de Lidl een betere beoordeling zou hebben als ze de helpdesk
Beter zouden begeleiden en er mensen zouden neerzetten die het ook goed begrijpen en kunnen begeleiden.

Compliment van Rob van Hengel op 23 oktober 2022 over Lidl

Prima oplossing.had dit niet zo verwacht.

Compliment van Wilvdheuvel op 22 oktober 2022 over Lidl

Ik hoef geen vergoeding maar andere soort spruitjes in het vak.

Compliment van Wil Wester op 15 oktober 2022 over Lidl

Een super snelle reactie.
En supersnel opgelost.
Complimenten.
Een zeer tevreden klant.

Compliment van kelly538192o op 14 oktober 2022 over Lidl

Zeer goed en snel opgelost

Compliment van Monique2022 op 12 oktober 2022 over Lidl

Wat een snelle reactie. Hartelijk bedankt voor de coupon, dat had ik niet verwacht. Ik hoop ook dat de koffie weer is als vanouds als ik weer een pak koop.
Monique Swinkels

Compliment van Globalist5 op 11 oktober 2022 over Lidl

Prompte reactie. Doorgezonden naar service dienst. Nu afwachten op de volledige afhandeling

Compliment van Boelensm op 09 oktober 2022 over Lidl

Correct !
En compliment voor snel antwoord zelfs in het weekend!
Hopelijk de gradering beste AGF wordt weer hersteld , althans voor mij

Compliment van Kxn op 05 september 2022 over Lidl

Prima oplossing.

Compliment van Rojoko op 01 september 2022 over Lidl

Kan niet in een paar uur tijd. Heeft met productie Griekse yoghurt te maken.

Compliment van Anny Scheerlinck op 30 augustus 2022 over Lidl

Dat is heel vriendelijk van jullie.Super service van Lidl NL.
Dank u wel en sorry voor het ongemak.

Compliment van Fenno Roelof op 30 augustus 2022 over Lidl

Heb geen keus, maar ik heb het zelf al opgelost.
Ik ben gisteren naar de lidl in Duitsland geweest en daar hebben ze het dus nog wel. Heb direct 50 zakjes meegenomen, dus ik kan weer een tijdje vooruit.
Dus voor de mensen die vlak bij de grens wonen, je kunt het gewoon daar kopen. Heb gelijk een kar vol andere boodschappen tegen zeer aantrekkelijke prijzen mee genomen. Goede inkoop afdeling in Duitsland.

Compliment van Robert7668 op 20 augustus 2022 over Lidl

mijn dank met de geboden oplossing.Ik zal de app zo instaleren

Compliment van vputten op 27 juli 2022 over Lidl

Lidl heeft heel snel actie ondernomen en mijn klacht inmiddels doorgezonden naar hun Service partner TeleMarcom. Deze zal contact opnemen om het probleem op te lossen. Ik wacht af,