Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

881 klachten opgelost
5.4 /10
318 stemmen
318

Ink Cartridges die niet werken.

Klacht van Huub Theunissen op 11 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo, Ik heb twee doosjes MULTIPACK INK CARTRIDGES gekocht bij LIDL. Er is een cartridge geprobeerd, de rest is nog verpakt. Ik krijg de foutmelding dat ze niet werken. De bon heb ik niet meer, maar ik wil de doosjes toch graag terug geven.... Lees meer

Bakpapier in verbrand in oven

Klacht van Wendy Gellen op 11 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo, Ik wil graag even melden dat het bakpapier van jullie aanbrand. Ik had laatst vis in de oven op 220 graden en na 10 minuten rook het erg vreemd. Ik ging kijken en zag dat het bakpapier helemaal was verbrand.... Lees meer

30+kaas

Klacht van stephanie84 op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

aardappelen slechte kwaliteit

Klacht van josjubbi op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb vrijdag 8 januari aardappelen gekocht bij Lidl. Extra groot iets kruimig 2,5 kg ras: Melody. Hiervan heb ik zowat de helft van moeten weggooien wegens slechte kwaliteit van buiten en ook van binnen. prijs 1,79 Euro Lees meer

Suggestie

Klacht van Votje op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Rookworst Zwagerman

Klacht van Aad de Knecht op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb de magere rookworst van Zwagerman bij de Lidl gekocht, deze moet volgens de verpakking 275 gram wegen. Ik heb hem gewogen op een goede weegmachine en hij woog inclusief verpakking 243 gram. Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van gabber67 op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

Compliment van RubensRebel op 21 mei 2022 over Lidl

Amazing echt super hoor zo snel opgelost.

Compliment van [email protected] op 18 mei 2022 over Lidl

Vind dit een hele nette afhandeling van de lidl
Hartelijk dank

Compliment van Dick Das op 19 mei 2022 over Lidl

Een passende oplossing
Het was wel een teleurstelling maar goed dat ik in de winkel nog op de verpakking keek, anders hadden we de bedden weer moeten terugbrengen!

Compliment van [email protected] op 05 mei 2022 over Lidl

Prima geregeld zo.
Jullie ook bedankt voor het snelle reageren en regelen

Compliment van Maria63 op 04 mei 2022 over Lidl

Snelle oplossing, juiste service

Compliment van Manjowella op 02 mei 2022 over Lidl

Als ze er komen is het super de klacht is snel in behandeling genomen gr manjowella

Compliment van louisa61 op 28 april 2022 over Lidl

Weer heel netjes opgelost door de klantenservice. Erg klant gericht, mijn complimenten. Bon verlengd tot 13 mei, nou dat moet toch gaan lukken lijkt mij.

Compliment van peterkuit op 21 april 2022 over Lidl

Fijn dat de mini's alsnog worden opgestuurd.

Compliment van Helema97 op 15 april 2022 over Lidl

Fijne oplossing, maar ben pas echt tevreden als ik het maandverband weer kan kopen!

Compliment van [email protected] op 01 mei 2022 over Lidl

Klachtafhandeling via LIDL landelijk is slecht geregeld. Oplossing: bespreek het met de locatiemanager!

Compliment van T.groot op 04 april 2022 over Lidl

Zeer tevreden met de oplossing.

Compliment van Osama Hamdy op 09 april 2022 over Lidl

Eindelijk heb ik mijn geld terug gekregen
Dankjewel klacht.nl ik ben zeer tevreden

Compliment van Mv de Bie op 02 april 2022 over Lidl

Personeel moet de prijzen in de gaten houden met vullen, maar ze hebben het al zo druk heb ik al eens gelezen, haast geeneens tijd voor pauze

Compliment van Theo van der Fluit op 31 maart 2022 over Lidl

Ik ben tevreden over snelle reactie. Kan er nog niet verder over oordelen omdat eerst moet zien hoe het allemaal afloopt.

Compliment van Rijsdam op 11 maart 2022 over Lidl

Grote klasse van Lidl, bedankt

Compliment van Hanny kempen op 09 maart 2022 over Lidl

Mijn hoop is natuurlijk dat het toiletpapier verbetert. Mvg

Compliment van vraag123 op 09 maart 2022 over Lidl

Direct antwoord gekregen op mijn vraag/klacht. Akkoord gegaan met de oplossing

Compliment van H A B op 07 maart 2022 over Lidl

Prima oplossing, was echter niet op geld uit als wel mijn frustratie uiten over dit soort zinloze reclames.

Compliment van wete op 06 maart 2022 over Lidl

Badank

Compliment van Wilma Aalders op 24 maart 2022 over Lidl

Ik ben tevreden met de oplossing en werd goed op de hoogte gehouden.