Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Supermarkten

358 stemmen
358

30+kaas

Klacht van op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

Suggestie

Klacht van op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

Compliment van A.R.L. op 20 juli 2019 over Lidl

Helaas heb ik geen duidelijkheid gekregen wanneer een weekend actie in gaat om daar rekening mee te kunnen gaan houden. Er zijn te weinig koelboxen geleverd, dus een andere zit er (voorlopig) niet in. Dan is het aanbod van een tegoedbon een acceptabel alternatief.
Doorgaans ben ik wel tevreden over de producten die ik bij de Lidl koop, dan kan ik de tegoedbon voor iets anders gebruiken.

Compliment van AMvdM op 19 juli 2019 over Lidl

Ik vind het een mooi gebaar en zal me zeker abonneren op jullie nieuwsbrief i.v.m. dit soort acties. Bij ons worden geen folders bezorgd dus dit is een mooie optie.
Nogmaals hartelijk dank!

Compliment van Haarsteeg1957 op 18 juli 2019 over Lidl

Ik denk dat ze dit zelf ook niet verwacht hadden bij een actie als deze moet je toch weten dat dat storm loopt.

Compliment van Regentesse op 17 juli 2019 over Lidl

Ik voel mij serieus genomen en dat doet mij goed. Een zeer correcte afhandeling. Dank daarvoor.

Compliment van leonardus48 op 07 juli 2019 over Lidl

afgelopen maand heb ik meer malen om dit antwoord gevraagd. Jammer dat het op deze manier moet en dan wel snel kan. Dat had veel emails en irritatie bespaard.
Ik dank jullie voor de zeer snelle actie en dat nog wel op zondag.

Compliment van C. Wilke op 07 juli 2019 over Lidl

snel en netjes

Compliment van Bettyklooster op 08 juli 2019 over Lidl

Ben tevreden met de tegemoetkoming.
Hoop dat in de winkel de klacht is opgelost ook.

Compliment van Bertenmarina op 30 juni 2019 over Lidl

correct behandeld dank voor uw medewerking

Compliment van Straten2@gmail.com op 30 juni 2019 over Lidl

Het probleem is naar tevredenheid en snel opgelost.
Hartelijk dank daarvoor!

Compliment van 25031971 op 30 juni 2019 over Lidl

Dank u wel, dat u de moeite heeft genomen om te reageren. Weet nu waar ik moet zijn om te vragen voor een sponsoring voor de zwerfhonden.
M.V.G Sandra Gulpen

Compliment van passion1958 op 03 juli 2019 over Lidl

Ik vind het heel fijn dat mijn klacht serieus genomen is en dat het op deze manier opgelost is. Hier ben ik erg blij mee. Dank voor de welgemeende excuses en heel attent om een tegoedbon aan mij te geven, dit vind een heel aardige geste.

mvg patricia van Beelen

Compliment van WillemWullink op 28 juni 2019 over Lidl

Ik ben zeer tevreden met de geboden oplossing, hartelijk dank hiervoor
Groetjes W.Wullink.

Compliment van Natascha268 op 22 juni 2019 over Lidl

Ik hoop dat t nu veranderd in de winkel. Ben benieuwd mvg Natascha
Ik ga altijd bij slijpsteen, enschede boodschappen doen maar t is overal.

Compliment van jknvl op 18 juni 2019 over Lidl

Compliment van Roma44 op 16 juni 2019 over Lidl

Fijn dat er wat aan gedaan wordt.