Klacht: liadmaaatschap aanvraag

op 04 februari 2014 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

geachte. mijn naam is w.m Ramdin en heb al geruime tijd een lidmaatschap lopen bij de A.N.W.B. Lidmaatschap nummer :270741828 ik had bij u een lidmaatschap lopen in de vorm van Europa dekking ik heb begin vorig december jaar 2013. mijn lidmaatschap opgezegd want ik zou verhuizen naar het buitenland maar was tot conclusie gekomen dat ik het toch nodig heb want ik reis veel maar ben ook veel in Nederland ik heb 31 december weer contact op genomen , om mijn lidmaatschap door te laten lopen, maar in een ander vorm namelijk in een wegenwacht Nederland service met woonplaats dekking en vervangende auto bij pech. in de veronderstelling dat het in orde was ging ik opgelucht op pad . Maar bij pech langs de weg krijg ik te horen na contact te hebben op genomen met de centrale, dat ik helemaal geen ANWB service heb ?? met de mededeling dat bet in orde gemaakt kon worden met een incasso, heb ik toegestemd met deze aktie namelijk dat ik wel die 95 euro zou moeten betalen maar ook de inschrijf geld van 85 euro, die ik naderhand terug gestort zou krijgen is alle maal op tape vast gelegd dacht ik. ik heb mijn auto laten repareren bij de ANWB service punt en ben dan ook heel tevreden met de service geen klacht daar over maar wel op de rekening die ik nu van u krijg om dat ik dacht dat het al van mijn rekening was afgeschreven. NU is mijn vraag ik krijg nu toch nog die inschrijf geld terug of moet ik die nu ook betalen wat ik eigenlijk onterecht vind als dit zo mocht zijn .

ik zou graag willen dat u een nieuwe accept giro voor me op stuurt met het afgesproken bedrag namelijk 95 Euro,voor de service die ik wilde hebben namelijk de Wegenwacht Nederland met woon plaats en Vervangende auto service Nederland. want ik heb het toch nodig en wil het door laten lopen en bij deze u wil bedanken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VJMIKE2812