Klacht: LG TV

op 03 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik heb ruim 2 maanden geleden een LG tv aangeschaft, het was iedere keer incompleet aangeleverd,meerdere malen bij de mediamarkt geweest en uiteindelijk zijn ze met een oplossing gekomen, LG TV is in mindering gebracht een bedrag van 50 euro, omdat ik het gefinancieerd had heb ik aangegeven van dat ik hierover met spoed een bericht wilt ontvangen,want wil wel uiteindelijk weten wat ik moet aflossen.
nu zijn we al weken voorbij en nog steeds heb ik geen reactie mogen ontvangen. ik bel al dagen naar de mediamarkt in Dordrecht wacht minuten lang door de telefoon, maar geen gehoor. ik vind dit zo’n slechte zaak. ik kan ook niet dagelijks daarna toe rijden zit namelijk met mijn fulltime baan.

ik denk niet meer dat ik gauw tevreden zal zijn, heb altijd mijn spullen bij de mediamarkt gehaald, maar laatst met mijn tv was het echt een drama!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Seeff