Klacht: Automatische incasso via Adyen NV gaat door na opzegging abonnement Lexa

O123@hotmail op 29 mei 2024 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Na het opzeggen van mijn abonnement kwam ik erachter dat Lexa via Adyen NV alsnog een bedrag van 14,99 euro heeft afgeschreven van mijn rekening. Ik dacht dat ik mijn abonnement niet goed (genoeg) had opgezegd, maar ik kon mij niet meer aanmelden bij Lexa om dit te controleren. Kennelijk was het opzeggen wel gelukt. Ik kan mijn klacht niet bij Lexa indienen, omdat ik mijn niet kan aanmelden en telefonisch is Lexa sowieso niet bereikbaar. Ik heb daarom het geïncasseerde bedrag terug gevorderd en Adyen NV geblokkeerd. Ik wil graag dat Lexa stopt om via Adyen NV geld van mijn rekening te incasseren, omdat ik geen abonnement heb bij Lexa. Verder wil ik dat Lexa al mijn gegevens wist.

Ik wil graag dat Lexa stopt om (al dan niet via Adyen NV) geld van mijn rekening te incasseren. Dit geldt ook voor de door mij reeds teruggevorderde 14,99 euro. Verder wil ik dat Lexa al mijn gegevens wist.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Reactie van de melder van de klacht O123@hotmail

2 weken geleden - Ze nemen mijn klacht niet eens in behandeling. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Inloggen bij Lexa kan niet, want ik heb geen abonnement. Maar wel geld blijven innen via automatische incasso (Adyen NV).

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door O123@hotmail