Klacht: levertijd onbekend op dag van levering

op 10 oktober 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 okt. zal pakket worder geleverd. Via track&trace stopt inormatie vanaf 8 okt ( 04.52 pakket in depot).10 okt gebeld 08.40 uur.Geen enkele info wanneer pakket bezorgd wordt. Kan de hele dag wachten of ik de bel hoor en track&trace nakijken,geen info sinds 8 okt. Geeft aan: fout nr. of geen bezorgtijd bekend enz. Tel. bij DPD was verzendnr. wel goed.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik indicatie bezorgtijd heb ,bv. ochtend of middag of tussen 11 en 3uur.Dan heb je een paar uur om rekening mee te houden ,dat is te doen.
nu heeft de site DPD predict geen enkel nu en DPD weet het ook niet.
Nog nooit zo moeilijk bij andere vervoerders meegemaakt(heel vaak pakketten ontvangen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 oktober 2016 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 oktober 2016 om 18:09 geantwoord

Pakket is nu geleverd.Feit blijft dat via website van DPD en DPDpredict geen informatie was sinds zaterdag 0.500uur tot dinsdag rond 10.30 uur wanneer pakket zou worden geleverd.Verzendnr.zou fout ? of tijd was niet zichtbaar.Wat heeft het dan nut om info.te vragen? Ook staat op site niets over predict.

Reactie van de melder van de klacht GerryBruggeman

1 maand geleden - Blijkbaar heeft klagen geen zin.Voortaan DPD vermijden ,zo veel als mogelijk is.Had al slecht voorgevoel.

Alle klachten die gemeld zijn door GerryBruggeman