Klacht: Levertijd

op 21 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben verschillende leveranciers die met DPD spullen naar ons verzenden. Wij gaan waarschijnlijk van een paar van deze leveranciers afscheid nemen als zij geen andere bezorgdienst in de arm nemen. De DPD komt standaard tussen 16:30 en 17:30 de goederen bezorgen terwijl alle andere bezorgdiensten tussen 11:00 en 14:00 komen bezorgen. Wij leveren automaterialen en onze klanten willen de bestelde onderdelen de volgende dag monteren. Als de spullen pas om 17:00 uur bij ons zijn kunnen wij ze niet meer bij onze klanten bezorgen. Dit gebeurt niet af en toe maar bij de DPD altijd. Voor ons en onze klanten dus absoluut geen werkbare situatie. DPD geprobeerd te bellen maar heb het na een half uur opgegeven, gewoon onbereikbaar.

De goederen bezorgen op normale tijden zoals alle andere bezorgdiensten ook doen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 17:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door brezan maarssen