Klacht: levertermijn niet gerespecteerd

WimDC op 07 november 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 november 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer, Wij hebben u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Marieke van bol.com

Bedrijf Bol.com
Categorie Online Warenhuizen
Status Opgelost
Datum 7 november 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Men belooft te leveren de volgende werkdag. Voor 23u00 besteld, volgende dag geleverd…

Niets van waar. Klantendienst stuurt je naar postnl.. Postnl stuurt je dan terug naar klantendienst. Wat blijkt, het pakket ligt nog steeds bij bol.com maar is zogezegd verzonden waardoor je de bestelling niet meer kunt annuleren.

Gewoon boerenbedrog. Ik had beter gewoon naar een Retail winkel geweest, dan had ik mijn pakket al…

Gewenste Oplossing:

Als men verkoopbeloftes nakomt...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Priscilla

Bericht van

11 jaren geleden - Beste heer, inmiddels heb ik u een e-mail gestuurd met een update over uw bestelling en een voorgestelde oplossing. Met vriendelijke groet, Priscilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 november 2014 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Wij hebben u een e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Marieke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM