Klacht: Leveringsproblemen

op 10 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nadat de keuken geplaatst is, bleek er een verkeerde spoelbak geleverd te zijn (en een achterwand van de bar). De nalevering duurde al onnodig lang, toen ze er waren en er wel heel veel andere mensen in mn huis waren, maar niet ik persoonlijk, zijn ze weer weggereden omdat er ook een extra sierrandje voor mijn aanrechtblad nog niet betaald was. Die kan je niet vantevoren betalen, alleen ter plekke, en daarom zijn ze met alle andere reeds betaalde spullen weer weggereden.
Nu duurt het weer weken voor ze weer langs willen komen, omdat ze een personeelstekort hebben.
Dat ik wekenlang zonder spoelbak zit, interesseert het hoofdkantoor niet. Dat callcentre is bezet door mensen met een zwaar Brabants accents, moeilijk te verstaan, die net doen alsof je een budgetkeuken via internet hebt besteld. Dat is erg jammer en volledig onnodig want in de winkel waar ik de keuken kocht (Hoorn) zitten wel mensen die goed werk leveren.

Als ze vandaag of morgen voor 14.00 de spoelbak brengen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Spijtig om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft met Keuken Kampioen. Mijn collega's hebben inderdaad geprobeerd artikelen te leveren, echter was u zelf niet aanwezig en stond er nog een bedrag open. Wij leveren geen artikelen als u zelf persoonlijk niet aanwezig bent. Ik vind het erg vervelend dat u nu langer dient te wachten op deze artikelen dan u had mogen verwachten. Echter zijn wij ook afhankelijk van een planning. Er staat voor nu een afspraak gepland op maandag 20 juni. Ik ga ervan uit dat uw gehele keuken dan naar tevredenheid zal worden opgeleverd. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 juni 2016 om 10:50 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Wolters,

Inmiddels heb ik begrepen dat het bezoek van afgelopen dinsdag naar tevredenheid is verlopen en is opgelost. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag! U kunt ons mailen via webcare@keukenkampioen.nl of bellen met telefoonnummer 0416-539325. Bij deze wordt de klacht gemeld als zijnde opgelost.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 22 juni 2016 om 19:00 geantwoord

De eerste beschikbare datum was negen dagen later. Keukenkampioen blijft erbij dat ze de volledig betaalde keuken pas willen installeren als je eerst persoonlijk de extra plintjes betaalt. (De extra plintjes moest ik nemen door inmeetfout, waar ik niet moeilijk over heb gedaan).
De spoelbak bleek te moeilijk te installeren, mijn eigen loodgieter heeft moeten helpen.
In de winkel is iedereen aardig, de installateurs ook, maar de toon en werkwijze van het hoofdkantoor... Brrrrr

Alle klachten die gemeld zijn door Spoelbakloos