Klacht: Leveringsafspraken

op 09 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

2 augustus heb ik een wasmachine, een gasfornuis en een koelkast besteld. Deze zouden alle drie gelijktijdig geleverd worden.
Op 9 augustus is geleverd de wasmachine en de koelkast. Géén gasfornuis. Daar moest ik een nieuwe afspraak voor maken.
Leveringsafspraak: woensdag 28 september; de monteur kwam wel maar het gasfornuis werd niet geleverd.
Nog dezelfde middag Mediamarkt gebeld, beklag gedaan. Donderdag 29 september door Mediamarkt terug gebeld; het gasfornuis zou geleverd worden op 30 september tussen 10.00 uur en 13.00 uur. Gedurende die tijdspanne werd ik gebeld dat het fornuis geleverd ging worden tussen 12.00 en 15.00 uur! Om 15.00 uur was het gasfornuis niet geleverd. Om half 4 heb ik het huis (in Hillegom) verlaten om naar Lisse te gaan. Daar werd ik rond half 5 gebeld met de mededeling dat ze over 10 minuten bij me zouden zijn waarna ik weer snel naar Hillegom moest.
Al met al heb ik 2 dagen extra vrij moeten nemen om het gasfornuis afgeleverd te krijgen en moest ik met een noodvaart weer terug naar huis omdat het fornuis uiteindelijk dan toch maar wel te laat geleverd werd.
Voor de monteur heb ik apart moeten betalen en uiteindelijk is het gasfornuis geïnstalleerd door de bezorgers.

Ik ben tevreden wanneer mijn twee extra dagen worden vergoed en ik het geld terug krijgen voor de monteur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenny Heuseveldt