Klacht: Levering PlayStation 4

op 22 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in November een PlayStation 4 besteld. Er stond op de site dat ik bij de tweede levering zou zitten. Inmiddels is gebleken dat ik zelfs buiten de 4de(!!!) levering val. Daarnaast geen enkele transparantie m.b.t. wachttijden. Deze misleidende informatie op de site heeft me ertoe bewogen om een ps4 aan te schaffen zodat ik deze voor de feestdagen in huis zou hebben. Nu hij nog steeds niet geleverd is denk ik er serieus over na om de preorder te cancelen.

Gewenste Oplossing:

Een spoedige levering en daarnaast inzage in de wachttijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 januari 2014 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Inmiddels hebben wij contact met de besteller opgenomen.

WIj hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
bol.com

Heeft op 26 januari 2014 om 22:11 geantwoord

Situatie is nog steeds niet opgelost. Bol.com kan geen informatie geven over eventuele wachttijden en ik heb het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Bol komt de klant op geen enkele manier tegemoet. Dit is toch geen service?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MarkCooper