Klacht: levering pakket op een ander adres en verkeerde informatie op de site

op 11 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is 15 minuten fietsen bij mij vandaan op een ups point bezorgd, ze hebben niet de moeite genomen bij een van mijn buren aan te bellen. Ik heb de site gecontroleerd voor de openingstijden van dit point. Daar werd aangegeven dat deze tot 22:00 open zou zijn, dit bleek echter tot 18:00. Nu mag ik morgen weer terug komen….

Als zij mijn pakket aan mij of aan mijn buren bezorgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 juli 2017 om 06:44 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Het is ons niet altijd toegestaan om zendingen bij de buren af te leveren en dan blijft er alleen de mogelijkheid over om te leveren bij een Access Point. Dit om onze klanten in staat te stellen nog dezelfde dag het pakket in hun bezit te krijgen.

Op de website van dat Access Point staan inderdaad vermeld dat zij open zijn tot 22.00 uur, echter helaas gelden deze tijden alleen voor de Supermarkt. Voor afhaling van pakketten gelden andere tijden.

Wij adviseren u dan ook om bij toekomstige leveringen de website www.ups.com te raadplegen, daar hier de juiste tijden voor afhalen van pakketten staan vermeld.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rosanne Neefjes