Klacht: Levering pakket

op 29 september 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb online een pakket besteld en kreeg daags nadien een mail met trackingnummer en bericht dat dit woensdag 28/9 zou geleverd worden , iets later zie ik op de tracking dat er een probleem is met het appartementsnummer ?? Dit werd door hen gecorrigeerd zonder nieuws. Ik heb dan naar een betaaltelefoon gebeld waar ze mij konden zeggen dat het ok was en het pakket vandaag 29/09 geleverd ging worden.
Vanmorgen zie ik op tracking dat het pakket mee op route is dus ik wacht hele dag thuis om dan om 15h op de tracking te zien dat er opnieuw probleem met het adres is !!!! Ik bel opnieuw en daar wordt mij gezegd dat het pakket niet vertrokken is en dat ze mij gaan bellen….
Ik ben benieuwd , ik ben boos dat ik een hele dag heb zitten wachten voor niks. Hoe moeilijk kan het zijn een huisnummer te vinden ! Dit is dringend en wil zo snel mogelijk een levering

Ik wil dat zoals beloofd dit pakket vandaag nog geleverd wordt !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessa13