Klacht: Levering niet bezorgd en klacht niet eens beantwoord

op 29 november 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Klachtnummer 171113-002444 van 13 november is nog niet eens beantwoord. Niet alleen werd onze grote bestelling met een smoes niet bezorgd, ook de telefonische klacht en belofte dat wij onze transportkosten terug zouden krijgen werd vervolgens niet opgeschreven. Daarop heb ik per e-mail dezelfde klacht opnieuw ingediend, maar je raadt het al, niet eens antwoord. Ikea in de winkel is prima, maar de klantenservice van Ikea online is al jaren heel slecht en verdient de naam service niet.

Oftewel als je iets bestelt: ga naar de winkel (daar is in onze ervaring de service juist prima) en als je kunt kiezen, laat het niet bezorgen door Oegema (die 2x uren te laat was, 1x gewoon niet kwam en 1x de spullen niet naar de 1e verdieping wou brengen terwijl dat wel aangegeven was bij de bestelling en een andere chauffeur die niet alleen mij maar ook de medewerker van Ikea gewoon wegdrukte op de telefoon).

Ik wil in de eerste plaats antwoord op mijn klacht 171113-002444. Als ik een klacht indien per telefoon noteert u die klacht en doet u niet alsof er geen klacht was (medewerkster heet Linda.) U stort de transportkosten terug zoals beloofd (door Linda die dat vervolgens niet opgeschreven heeft) en geeft aan wat u gaat doen met de rest van mijn klacht.

U zorgt dat de firma Oegema volgens afspraak (dus op tijd en op de gevraagde verdieping en volgens afspraak) levert of u huurt een andere transporteur in. U geeft mijn klacht door aan de firma Oegema.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ChristinaS

10 maanden geleden - Tja dat krijg je als een lading helemaal uitgepakt en weer ingepakt moet worden. Verschillende planken zijn behoorlijk beschadigd. En nog steeds geen enkel antwoord op mijn klacht. Maandag maar weer eens bellen. Minachting van je klant is dit.

Reactie van de melder van de klacht ChristinaS

9 maanden geleden - Zo, dik een maand later krijg je een kort mailtje dat je gebeld bent, en of je even terug wilt bellen. Nee dus, ze hebben niet gebeld. En na 50 minuten in de wacht wordt je weggedrukt. Nogmaals, koop alleen in de winkel bij Ikea. Het bestellen online gaat nog niet goed.

Reactie van de melder van de klacht ChristinaS

7 maanden geleden - Een reactie krijg je niet eens. Ikea via internet, begin er niet aan. Ze hebben niet het fatsoen om iets op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChristinaS