Klacht: Levering na 6 dagen NOG steeds NIET binnen!

op 30 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen zondag een bestelling gedaan op www.mediamarkt.nl. Op de site staat vermeld voor 22 u besteld de volgende dag in huis. De maandag er op speciaal thuis gebleven voor het ontvangen van het pakketje. Er is heel de dag niemand langs geweest… Ik dacht ik wacht wel af tot de volgende dag, misschien heeft het pakketje vertraging opgelopen.

De volgende dag werd er weer niks geleverd en er lag ook geen briefje op de deurmat. In de avond toch maar even met de mediamarkt klantenservice gebeld. Bij de klantenservice konden ze inzien dat mijn pakketje al geleverd zou moeten zijn, op de maandag om 14;00 bij nummer 48 in de straat. Dit klopte niet omdat ik thuis was rond dit tijdstip en niemand aan de deur is geweest. Ook lag er geen briefje op de mat. Toch maar even langs de buren geweest waar het pakketje bezorgd zou moeten zijn, maar deze buren hebben ook niks ontvangen. De mediamarkt klantenservice weer gebeld en die zouden hier een melding van maken. Ik zou een bevestigingsmail krijgen en ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen. De mail heb ik nooit ontvangen en de reactie ook niet .

Donderdag heb ik nogmaals contact opgenomen met de mediamarkt klantenservice en hier bleek iets mis gegaan te zijn met de vorige mail en ik zou een nieuwe bevestigingsmail krijgen en weer een reactie binnen 48 uur. De mail heb ik dit keer wel ontvangen maar de reactie weer niet.

Ik wacht nu al sinds vrijdag af en ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen. Ook krijg ik vanuit mediamarkt helemaal geen informatie over mijn pakketje. Ik vindt het ronduit belachelijk dat mediamarkt mij zo lang laat wachten om informatie vrij te geven over het pakketje.

Ik wil graag dat ik het pakket begin volgende week alsnog ontvang of ik wil mijn geld terug. Ik weet wel dat ik de volgende keer niet meer op Mediamarkt.nl ga bestellen!!

Ik wil het desbetreffende pakketje alsnog ontvangen of ik wil mijn geld terug. Ik wacht al bijna een week op mijn pakket en heb nog steeds geen informatie gehad. Ik wil dat er zo snel mogelijk actie ondernomen wordt en anders wil ik het bedrag gewoon terug gestort hebben op mijn rekening. het ordernummer is: 74283773

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gin_123