Klacht: levering moleskine boekjes

op 27 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik bestel 6 moleskines op woensdag. De site garandeert dat de levering de volgende dag is. Op donderdag krijg ik er 3 geleverd. Geen communicatie hierover van Bol. Ik had ze vrijdag nodig. Baalde verschrikkelijk! Ik belde klantenservice: sorry, niet op voorraad maar hij kon zien in systeem dat de andere onderweg waren. Dit bleek dus gelogen, de andere 3 zijn pas paar dagen later geleverd. Zonder enige communicatie naar mij. Geen mail waarin dit gezegd word. Ik moet dus maar zelf uitzoeken wanneer wat komt en of het uberhaupt op vaarraad is: Schande!

Op de site moet je als klant direct kunnen zien of product op voorraad is! Je kunt dan zelf nog beslissen of je de levering acceptabel vind of dat je een andere oplossing zoekt (ergens anders je product gaat halen).

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 januari 2014 om 15:21 geantwoord

Geachte mevrouw,

Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.

Bol.com Webcare team

Heeft op 28 januari 2014 om 12:13 geantwoord

Er is nog geen oplossing geboden. Ik heb nog geen uitleg mogen ontvangen via de mail!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Rundberg