Klacht: Levering koelkast

op 12 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Zaterdag middag kocht ik mijn koelkast bij de Media Markt, ik zou \’m beneden bij het afhaalpunt meteen kunnen meenemen. Helaas was er niemand die mij vertelde dat dit helemaal niet mogelijk was, vanwegen een wegversperring.
Dus ik bel die zelfde dag nog de Media Markt op, dat ik helaas onder geen beding die koelkast kan afhalen op het afhaalpunt.

\”Geen probleem!\” Werd bij verteld door de dame aan de andere kant van de lijn. \”Wij bellen je zondag even op, om een afspraak te maken wanneer de koelkast wel geleverd kan worden bij jou thuis\”.
Prima! dacht ik.

Zondag werd ik helaas niet gebeld… Ik bel maandag ochtend weer even naar de Media Markt. De dame aan de telefoon vertelde dat er op mijn factuur stond dat de koelkast al geleverd was… ze zou het even navragen aan haar collega bij de afhaaldienst. Helaas kreeg ze de jongen bij de afhaaldienst niet te pakken, dus ik zou over 1 uurtje weer terug gebeld worden.
Helaas gebeurde dit ook niet… dus 2 uur later bel ik terug.
\”Hoi je zou mij terug bellen, maar dat is je denk ik ontglipt, hoe staat het ervoor? Met mijn levering?\”.
\”Ohja… ja… hij komt de koelkast dinsdag avond tussen 17:00 en 21:00 leveren.
\”Helemaal leuk! dankjewel!\”.

Gezien ik moest werken is mijn moeder vanuit den helder naar utrecht gekomen om die koelkast aan te nemen.
Vervolgens kwam ik rond 19:00 thuis… maar nog steeds geen koelkast?
Om 21:00 nog steeds geen koelkast…

Vandaag (12-07-17, woensdag rond 10:33) heb ik weer gebeld, Ik kreeg eerst een dame aan de telefoon die ik vervolgens heb uitgelegd dat mijn geduld langzaam op begint te raken.
Ze vertelde even naar de pakbon te gaan kijken om op te zoeken wat er nou precies aan de hand was.
Ik werd in de wacht gezet.
+/- 3 min later kreeg ik een man aan de telefoon.
Hij vertelde dat er blijkbaar 2 factures opgezet waren.
Daar had ik nog niets van gehoord. Op de factuur stond dat de koelkast vandaag geleverd zou worden…
(daar heb ik inmiddels geen vertrouwen meer in, dit heb ik de beste man ook uitgelegd, waar een beetje om gelachen werd…).
Vervolgens kwam het volgende probleem, de meneer aan de telefoon vertelde dat hij even ging kijken hoe mijn koelkast geleverd zou worden.
Ik: \”Hoe mijn koelkast geleverd zou worden? Wat voor opties zijn daar in dan?\”.
Meneer aan tel: \”Hij word of voor de deur afgeleverd, of in je huis aangesloten maar hier betaal je €14,- extra voor\”.
Ik: \”Oke ik heb die opties nooit gehoord? Als ik dat had geweten dan wil ik hem helemaal boven (ik woon in een flat) gebracht hebben! Uiteraard!\”.
Meneer aan tel: \”Oh (gegrinnik) helaas dat kan niet, er staat hier dat ie gewoon voor je deur buiten gezet word\”
Ik: \”Dit meen je niet? Dit is te absurd voor woorden!? Ik bel mij een uur in de ronde om jullie zo ver te krijgen om eindelijk die koelkast te leveren! Vervolgens word die maar niet geleverd en nu vertel je mij ook nog eens dat ik dat ding zelf omhoog mag brengen! Ik wil graag een klachten telefoonnummer!\”
Meneer aan tel: \”haha, ja dan kom je weer bij mij uit!\”
Ik: Oke prima! Ik wil dat die koelkast geleverd word aan mijn huis, ik betaal die €14,- wel ik wil gewoon die koelkast hebben!\”
Meneer aan tel: \”Ja dat kan helaas niet, dan word ie pas volgende week geleverd.\”
Ik: \”Oke goed, ik wil een klacht indienen. Dit is te bizar voor woorden! wat wil je hieraan gaan doen? Want op deze manier koop ik nooit meer wat bij de Media Markt!\”
Meneer aan tel: \”Ja dat kan ik begrijpen inderdaad, maar we brengen de koelkast in ieder geval vanavond!\”
Ik: \”JA! Jullie zetten \’m voor mijn portiek deur neer en gaan er weer vandoor!\”
Meneer aan tel: \”Ja ik kan er verder ook niet meer aan doen, ik moet eerst het verhaal horen van mijn collega die je die koelkast heeft verkocht en de 2 dames die je hebt gesproken aan de telefoon om een volledig beeld te krijgen van wat er is gebeurd.
Ik: \”Oke weet je wat! Prima! Zoek het uit, ik wil vanavond die koelkast voor mijn deur hebben! En wij houden nog contact, want ik wil een vergoeding!\”
Meneer aan tel: \”Is goed wij houden contact\”
Ik: \”Bedankt dat de koelkast in ieder geval vanavond komt, als alles goed gaat! Tot ziens!\”

Als mijn koelkast vanavond nog steeds niet is geleverd haal ik er een advocaat bij!

—————-

Update!
Inmiddels is de koelkast geleverd door 2 hele aardige jongens.
Hij werd netjes naar boven gebracht en in mijn huisje gezet.

Jammer dat de Media Markt mij zo slecht behandelde en mijn klacht niet eens serieus nam.
Maar blijkbaar werkt het wel om te dreigen met een advocaat!

Ik koop bij deze NOOIT meer iets bij de Media Markt en zal deze winkel bij al mijn vrienden en familie afraden.

Media Markt, jammer dat jullie zo vervelend waren, gelukkig zijn jullie leveraars wel vriendelijk.

Als ik een vergoeding krijg of korting of iets! Want mij zo lang zonder koelkast laten zitten terwijl ik er al voor betaald heb, en ook nog eens zo\'n slechte service leveren kan gewoon echt niet!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoyHartman