Klacht: Levering Dynalogic naar Media Markt

op 08 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb zondag 4 juni een bestelling voor een product geplaatst bij Media Markt om bij de Westerhaven Groningen af te halen in ca. 2 werkdagen.

Nu -donderdag 8 juni- is het schijnbaar niet geleverd i.v.m. een sorteerfout bij Dynalogic, hun dienstverlener. Vervelend, maar kan gebeuren.
Apart is dat Media Markt niet weet of ze de zending wel of niet ontvangen hebben.

Ik heb met de Media Markt gebeld en moest maar contact opnemen met Media Markt Eindhoven. Daar werd -door omstandigheden- de telefoon niet opgenomen.
Toen weer gebeld met Media Markt Groningen.

Hun advies (kastje – muur) was dat ik Dynalogic moest bellen.

Ik heb Dynalogic gebeld en een antwoordapparaat vertelde mij dat de wachttijd lang is. Lekker dan, voor €0,45 / minuut + reguliere belkosten in de wacht staan met een max. van ca. €22,- om een probleem op te lossen dat intern bij Media Markt is ontstaan. Voor de klant is Dynalogic immers een verlengstuk van de Media Markt.

Media Markt kon zelf niet bellen met hun dienstverlener en de kosten die ik zou maken aan telefoonkosten ook niet vergoeden.

Het is bijzonder dat het probleem van Media Markt en Dynalogic nu ineens mijn probleem wordt dat tijd kost en extra kosten met zich mee brengt.

Ik heb het product morgen 09-06 nodig dus moet het vandaag afhalen, maar Dynalogic beantwoordt e-mails binnen 3 werkdagen. Te laat dus.

Waar het pakket is weet Media Markt niet en ik ga toch geen extra kosten maken omdat Dynalogic en Media Markt hun zaken niet op orde hebben?

* Tijdige levering.

* Media Markt moet verantwoording nemen voor het probleem dat hun
dienstverlener veroorzaakt en niet de klant er de dupe van maken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotto12345