Klacht: Levering

op 25 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 september 2017 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Het door u opgegeven trackingnummer is onbekend in onze systemen. Wij verzoeken u om het correct trackingnummer door te geven. Mocht u dit niet hebben dan kunt u deze het beste opvragen bij de verzender van het pakket.

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice via 078-250877 .

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 25 september 2017 om 09:40 geantwoord

het tracking nr is niet verkeerd, dit is een copie paste:
UPS Exception Notification, Tracking Number 1Z95152V6814020258
ik vind het erg dat jullie dit altijd maar afschuiven op de klant die moet rond bellen.
neem verantwoordelijkheid voor jullie fouten en los ze op

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Er staat inderdaad geen huisnummer vermeld op het label. Wij adviseren het adres via de Belgische klantensevice te laten aanpassen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Ilsevdh

3 maanden geleden - het huisnummer is 16 gelieve dit te regelen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemiddag, Helaas kan alleen de klantenservice dit voor u doen. U plaatst uw klacht op een Nederlandse Website voor een zending binnen Belgie. Wij kunnen helaas alleen voor Nederlandse zendingen wijzigen maken. Wijzigingen voor andere landen zullen via de klantenservice aangevraagd moeten worden. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevdh