Klacht: levering

op 18 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik woon in heemskerk op de luxemburglaan in de flat .De reclame folders ontvang ik op dinsdag middag/avond.
Op andere plekken in heemskerk komen deze op zaterdag.
BV.op dinsdag houd de supermarkt deen een dag met leuke reclame’s.
En zo zijn er wel meer aanbiedingen bij winkels waar je als eerste bij wil zijn. .
Hopende dat U hier wat aan kunt doen.

Als er op tijd geleverd word.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 juli 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte heer Klaver,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vierklavers